31 ian. 2010

Energia miscarii
















6 comentarii:

  1. frumoase cadre, eu as fi surprins si expresia fetelor mai indeaproape, mai ales ca primii doi s-au machiat special.

    RăspundețiȘtergere
  2. a doua imi place mult! incadrarile sunt foarte bune, pe alocuri ai mai taiat putin din mani dar pana la urma sunt cadre dinamice si cred ca a fost destul de greu sa-i prinzi.
    toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Atat de mult dinamism in cadrele tale! Bine surprinse (2 ma fascineaza!) si interesante... imi place alegerea editarii, ma gandesc ca ai mers pe variante alb negru pentru accentuarea expresivitatii!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Victor: Multumesc.
    @ Cornel: Dispun de un 18-55 deocamdata, lumina nu era extraordinare, blitz nu am folosit, deci era cam greu sa ma concentrez pe expresii. Multumesc de sugestie oricum. Poate am sa mai scotocesc ceva fotografii in care am surprins acest lucru. In postare, insa, m-am axat pe dinamism si inedit.
    @ Val: Multumesc. Intr-adevar, cam greu cu incadrarea la cata agitatie era.
    @ Mirela: Din pacate, la a doua sunt niste picioare ce ies din capul unei dansatoare. Am ales alb negru deoarece Andrei mi-a spus ca nu erau uniforme cadrele, din punct de vedere al culorilor si era obositor sa le urmaresti.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt foarte bune!
    sunt atat de dinamice!Si sunts igura ca e foarte greu sa prinzi astfel de cadre
    Bravo

    RăspundețiȘtergere