27 mai 2010

Oo... Aa










6 comentarii:

  1. Da, subscriu, ultima e cea mai reusita ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. in prima e cam incordat modelul :)
    a doua e preferata mea, desi cred ca o incadrare pe orizontala cu spatiu in directia in care priveste modelul si fara fotoliul taiat ar fi fost mai potrivita.

    RăspundețiȘtergere
  3. primele 3 imi plac, expresiv modelu si deosebita locatia.
    Da...in a doua era mai bine netaiat fotoliu :P, dar probabil daca mergeai mai la stanga taiai geanta .
    o well, bravo.

    ps: parca ar fi de fashion :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc.
    Ma bucur ca iti plac, Alex. Se cam intrepatrunde cu zona fashion, dar inca nu am pretentii de asa ceva. Cat despre fotoliu, eu am vrut sa il tai. De amorul artei, mai incalcam si reguli ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte, foarte..foarte faina aceasta serie :) felicitari!

    RăspundețiȘtergere