Inca nu s-a terminat aventura pe magistrala aia, pentru ca mai sunt vreo doua statii de livrat. Oricum, arata fain statiile alea fara reclame. Pasagerii nu prea se vad, probabil ca inca nu-s obisnuiti sa aiba metrou :P
Da, arata bine, imi place ultima, dar doar 2 statii dupa atata timp?! Plus ca ma gandeam ca baga si trenuri noi. Unii fac poduri suspendate de 42km in 4 ani, iar noi abia facem unul de 2km in 5 ani!!! Inca suntem departe de normalitate si civilizatie.
Trebuie sa recunosc ca ma asteptam sa primesc comentarii exact din partea vostra. Fotografiile nu sunt deloc artistice, ci pentru "docomentare".
Statiile arata bine, chiar si scaunele, dar cand te asezi pe ele si iti ingheata poponeata, nu prea mai vrei sa sezi. Pentru mine chiar e o problema. Nu stiu pentru altii. In rest, au lucrat impecabil oamenii.
Ce e normalitate si civilizatie? Mai multe poduri si strazi in orasele mari? Asta inseamna trafic si mai ridicat; vad ca masinile mai au nitel si circula unele peste altele. De spatii verzi cine se ocupa? Da, daca ar mai construi statii de metrou, ar fi o dovada de civilizatie si de gandire pe termen lung. Dar cine mai gandeste pe termen lung? Sunt si cateva exceptii, dar noi nu suntem nemti sau scandinavi. :P
E o vorba: omul intelept invata din greselile altora, omul obisnuit din greselile lui. E clar ca nu suntem prea intelepti, inseamna ca va trebui sa facem greselile pe care le-au facut altii ca sa ne dam seama ce trebuie facut. Podul acela de care vorbeste Cornel leaga doua orase si pare a fi destul de util pentru chinezi, reducand distanta la jumatate. Despre poduri, la noi : de prin 2005 calea ferata directa Bucuresti-Giurgiu e intrerupta din cauza unui pod nu prea mare luat de ape si care n-a fost nici azi reparat. E bine ca suntem optimisti si speram la mai multe statii de metrou :))
Andrei: Eu mi-am dat seama ce a vrut sa spuna Cornel, de aceea m-am si "luat" de (citez): "Mai multe poduri si strazi in orasele mari?". Stiu si eu cum sta treba cu "podul de piatra s-a daramat / a venit apa si l-a luat". Dar e de retinut un lucru: orice am face, nu trebuie sa incercam sa fim mai sus decat Cel de Sus. Veronica: te contrazic. Nu e o documentare buna, ci doar o documentare. Mi-as fi dorit cadre cu viata si ceva sens. Asa, e doar o informare despre "ce ati putea gasi daca aveti curiozitatea sa vedeti cum arata...".
Inca nu s-a terminat aventura pe magistrala aia, pentru ca mai sunt vreo doua statii de livrat. Oricum, arata fain statiile alea fara reclame. Pasagerii nu prea se vad, probabil ca inca nu-s obisnuiti sa aiba metrou :P
RăspundețiȘtergereDa, arata bine, imi place ultima, dar doar 2 statii dupa atata timp?! Plus ca ma gandeam ca baga si trenuri noi. Unii fac poduri suspendate de 42km in 4 ani, iar noi abia facem unul de 2km in 5 ani!!! Inca suntem departe de normalitate si civilizatie.
RăspundețiȘtergereTrebuie sa recunosc ca ma asteptam sa primesc comentarii exact din partea vostra. Fotografiile nu sunt deloc artistice, ci pentru "docomentare".
RăspundețiȘtergereStatiile arata bine, chiar si scaunele, dar cand te asezi pe ele si iti ingheata poponeata, nu prea mai vrei sa sezi. Pentru mine chiar e o problema. Nu stiu pentru altii. In rest, au lucrat impecabil oamenii.
Ce e normalitate si civilizatie? Mai multe poduri si strazi in orasele mari? Asta inseamna trafic si mai ridicat; vad ca masinile mai au nitel si circula unele peste altele. De spatii verzi cine se ocupa? Da, daca ar mai construi statii de metrou, ar fi o dovada de civilizatie si de gandire pe termen lung. Dar cine mai gandeste pe termen lung? Sunt si cateva exceptii, dar noi nu suntem nemti sau scandinavi. :P
E o vorba: omul intelept invata din greselile altora, omul obisnuit din greselile lui. E clar ca nu suntem prea intelepti, inseamna ca va trebui sa facem greselile pe care le-au facut altii ca sa ne dam seama ce trebuie facut.
RăspundețiȘtergerePodul acela de care vorbeste Cornel leaga doua orase si pare a fi destul de util pentru chinezi, reducand distanta la jumatate. Despre poduri, la noi : de prin 2005 calea ferata directa Bucuresti-Giurgiu e intrerupta din cauza unui pod nu prea mare luat de ape si care n-a fost nici azi reparat.
E bine ca suntem optimisti si speram la mai multe statii de metrou :))
foarte buna "docomentarea" :-)
RăspundețiȘtergereAndrei: Eu mi-am dat seama ce a vrut sa spuna Cornel, de aceea m-am si "luat" de (citez): "Mai multe poduri si strazi in orasele mari?". Stiu si eu cum sta treba cu "podul de piatra s-a daramat / a venit apa si l-a luat". Dar e de retinut un lucru: orice am face, nu trebuie sa incercam sa fim mai sus decat Cel de Sus.
RăspundețiȘtergereVeronica: te contrazic. Nu e o documentare buna, ci doar o documentare. Mi-as fi dorit cadre cu viata si ceva sens. Asa, e doar o informare despre "ce ati putea gasi daca aveti curiozitatea sa vedeti cum arata...".
Observ ca au renuntat la a mai sterge grafitti-ul de pe trenuri.
RăspundețiȘtergereCred ca trebuie sa mai fac o vizita la metrou.
M-ai inspirat.
Mie mi se pare ca au farmecul lor acele desene. Mi s-ar parea o depersonalizare stergerea lor.
RăspundețiȘtergere