29 iul. 2012

Omul cu jaloanele


4 comentarii:

  1. Putin cam departe, nu prea se intelege mare lucru. Si e cam mult spatiu inutil in partea inferioara a cadrului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai si tu dreptate. L-am postat, totusi, pentru ca mi-a ramas in suflet. Sa stii ca mi-am dat ceva duhul sa prind chiar si atat. :))
    Eu una as fi vazut, insa, altfel. Daca am fi scapat de masinile din stanga, cadrul ar fi aratat altfel. Si spatiul din partea inferioara nu e chiar innutil. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. "If your picture isn't good enough, you're not close enough." Robert Capa

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca tot tu spuneai la un moment dat, citand pe altcineva: "fotografiile care te-au impresionat pe tine ca fotograf cel mai mult sunt cele mai bune fotografii ale tale". Nu zic ca am o fotografie de portofoliu mai sus, dar e bine daca genereaza ceva critica. Inseamna ca are potential. Au ba? :)

    RăspundețiȘtergere