26 apr. 2011

Fotbal pe maidan












5 comentarii:

  1. Fotografiile 9,4 si 11 sunt cele mai bune din serie, restul chiar puteau lipsi, exprima cel mai bine ideea de miuta :) Dar de ce sepia cand aveai o gramada de culori p-acolo ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fotbalul pe maidan e cel mai tare....imi e dor

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Andrei. Pai am zis sa incerc sepia. Am tot tagaduit, dar imi propusesem sa postez si varianta color, sa vad si alte pareri. O voi face candva. :-)
    Flyerboy: Da, o amintire pentru unii, inca un prezent pentru altii. :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. ai prins niste momente superbe , felicitari ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mama, un zambet mare cu vederea pozelor astora. Foarte misto!

    Si lasa-ma sa aleg putin diferit fata de Andrei - 2,4,7 ;) nu-i o alegere coerente, facuta cu vreun scop anume, mie astea imi plac cel mai mult si mi-ar fi greu sa aleg doar una dintre ele ...

    RăspundețiȘtergere