3 apr. 2011

Trairile micului violonist






3 comentarii:

  1. Cred ca penultima fotografie e cea mai potrivita pentru titlul tau :) Altfel, as fi vazut seria mai degraba pe a/n si eventual cu niste cadre mai apropiate de pusti, ca sa putem vedea cu totii "trairile" pustiului.
    Si a doua fotografie e interesanta, cu portativul in stanga si reflexia pe dreapta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.
    De aceasta data, mi s-ar fi parut prea "rece" abordarea in alb negru. Ma gandisem la sepia, dar nu mi s-au parut ca se bat culorile intre ele. Am vrut sa incadrez totul intr-o lumina calda, intima, asa cum era si atmosfera :-)
    Cat despre apropiere, era un copil. A fost putin intimidat de prezenta mea si nu am vrut sa il incurc mai tare in trebsoara lui, sa intervin intr-un univers si asa firav. Prezenta lui m-a acaparat, oricum.

    RăspundețiȘtergere