20 apr. 2011

Hovercraft









4 comentarii:

  1. Ultima si penultima imi par mai interesante, reusind sa lamureasca privitorul intrucatva. Poate mergea incercat si ceva cu timp mare de expunere ( > 1-2 secunde ), sa scoti ceva „fotopoetic”.
    In alta ordine de idei, cred ca era normal ca lumea sa fie cu niste casti in cap pentru evitarea accidentelor, dar na, la noi merge si asa :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vreau sa caut scuze, dar lumina era proasta rau. Adica era bezna.
    Tragand cat mi-a fost permis, de luminozitate, mi-a placut intrepatrunderea culorilor ce rezultau dupa. Cu blitz-ul nu am vrut sa incerc.
    Ar fi iesit ceva interesant cu timp mai lung de expunere, dar de data asta nu mi-a trecut prin cap. Dar e si aici o explicatie :)) La ce miros de gaz/motorina era acolo, la ce zgomot infernal si la ce efort necesita sa manevrezi masinariile alea, cam greu iti mai aduni si puteri, si ganduri, pentru a concepe ceva artistic. Data viitoare am sa ma pregatesc mai temeinic.
    Totusi, e o chestie inedita si, desi calitatea fotografiilor lasa de dorit, am zis ca e interesant de aflat.
    Cascute nu existau decat intr-un singur exemplar si au ajuns numai la cea mai zgomotoasa masinarie. Iti inchipui cum este sa auzi intr-un zgomot groaznic unul si mai groaznic? :)) Dezastru. M-a durut 2 zile capul dupa. Dar... sa lasam povestile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Loool, i had never seen those here in Portugal =)

    RăspundețiȘtergere
  4. This is a new thing for Romania too. The technology is not yet developed, that's why the noise and the gas smell are awful. But, when you don't know to drive, it's fun. I only know "acceleration". :))
    Anyway, we will see what it will be in a few years.

    RăspundețiȘtergere